Friday, March 2, 2007

Istanbul, not Constantinople


Aslinda benim once izmir icin bi post hazirlamam gerekirdi :) ama nasip Istanbul'a imis !


ISTANBUL !! Ruya gibi gibi sehir ...


ama birazdan izleyeceginiz cartoon'u hazirlayanlar hakketten ruyalarinda gormusler istanbul'u :P bu nasil bir istanbul'sa artik, ben kendim gormedim oyle bi istanbul sahsen :P coller, cadirlar, develer, minnacik kup kup evler :P hani bilmesek sanicaz ki mekke medine arasi bi yerde kaliyo istanbul, o civarlarda sanki :P


neyse , muzik bomba gibi :) icinizin bocugu kipir kipir olucek :)


once bi klipi izleyin :

http://www.youtube.com/watch?v=O-05xJ5bHmY


Sarkinin sozleri ne yaaaa, anlasilmiyo diyenlere (misal bencileyin):

Istanbul was Constantinople
Now it's Istanbul, not Constantinople
Been a long time gone, Constantinople
Now it's Turkish delight on a moonlit night

Every gal in Constantinople
Lives in Istanbul, not Constantinople
So if you've a date in Constantinople
She'll be waiting in Istanbul

Even old New York was once New Amsterdam
Why they changed it I can't say
People just liked it better that way

So take me back to Constantinople
No, you can't go back to Constantinople
Been a long time gone, Constantinople
Why did Constantinople get the works
That's nobody's business but the Turks

Istanbul (Istanbul)
Istanbul (Istanbul)

Even old New York was once New Amsterdam
Why they changed it I can't say
People just liked it better that way

Istanbul was Constantinople
Now it's Istanbul, not Constantinople
Been a long time gone, Constantinople
Why did Constantinople get the works
That's nobody's business but the Turks

So take me back to Constantinople
No, you can't go back to Constantinople
Been a long time gone, Constantinople
Why did Constantinople get the works
That's nobody's business but the Turks



Muhakkak daha once dinleyenleriniz olmustur, ben gecenlerde dinledim :) icim booole fikir fikir oldu :) yanlis miyim, bomba gibi diil mi?


ve fekat , istanbul icin bu cizgi filmi hazirlamadan once abiler bi zahmet bi nasil bi yermis bu istanbul diye ufacik da olsa bi baksalarmis, tam super olacakmis :P bakmamislar, ayip etmisler :P


hayir col deve ilave ettiniz hadi ... ya annamiyorum, istanbul'u tam ortasindan ikiye ayiran dunyaca meshur koskoca bogaz'i nasil iskaladiniz, yuh diyorum, baska da bisi demiyorum :)


sonra biz kendimizi tanitamiyoruz diyoruz !! Yaa galiba hakketten tanitamiyoruz !!!

3 comments:

Anonymous said...

Hani benim rahmetli bi telefonum vardi ya, iste onu ringer'iydi bu sarki. Herkeshler cok severdi...Benim telefon caldigi zaman insanlarin ici kipir kipir olurdu. Evet, hatiralar...

Tatli Hatiralar said...

Cidden mi? kiz o bu muydu? ben o zaman hic bilmiyomusum bu sarkiyi demekki :) senin yanindayken sadece tel caldiginda kipir kipir olmuyodu icimiz gerci .. suna, zehra, ben bi aksam sendeydik hani, senin kinandan once ;) bir boy aynasi hatirliyorum sanki salonun orta yerinde :P bi boombox, bi dolu kipir kipir sarki :) sen , ben, suna, zehra :P :)))) ay ne eglenmistik o gece :)

Anonymous said...

Ya evet, ben de hatirladim. Tatli bir hatiraydi...Benim boy aynasi ve boombox simdi nerde acaba?