Wednesday, March 14, 2007

benden soylemesi !


bugun alisverise ciktim ... hepinizin yuzlerindeki ifadeyi tek tek tahmin edebiliyorum, toparlamaya calismayin !!! :(

kendim icin diil, hayirli bi is icin gittim mall'e ... hissedebiliyorum , hala bi kisminiz siritmaya devam ediyor !!! :(

verdiginiz gorev basariyla tamamlanmistir !! ... anlayan anladi, siz siritin hala :(

insanin adi cikmaya gorsun :(((

neyse .. soyleyecegim bu diil .. bugun basimi (daha dogrusu ayagimi) bi hayli agritan bi mesele konusunda , taze taze edindigim tecrubeme dayanarak size yine uyarida bulunmak suretiyle , yine faydali bi hizmet sunacaktim .

onun icin iste boyle mallden geldikten sonra yemegi hazirlayip , sofrayi kurup, yemegimi yiyip, ortaligi toplayip, cocuklarla oynayip sonra onlari yatirip , sonra cayimi icip cekirdegimi citleyip dizimi seyredip, dizi bitince cocuklari kontrol edip ustlerini guzelce orter ortmez bilgisayarin basinda solugu almam ... sirf sizler icin ...

ben yandim , siz yanmayin ..

akilli olun ..

alisverise giderken ayaginiza tikir tikir topuklu giymek yerine soyle yere saglam basan rahat bi ayakkabi giyin .

sonra bencileyin macy's kapisindan girip , yol uzerindeki irili ufakli vitrinlere agzi acik bakip , sears'i azcicik gezip jcpenney'e ancak vardiginizda "yaaa olcem ben yaaaa" deyip oturacak yer ararsiniz .. ayaklarinizi caktirmadan ovalar, oteki macy's e kadar gitmek soyle dursun , "ben nasil doncem arabaya simdi ?" diye kara kara dusunursunuz ... aglamak ister, aglayamazsiniz .. ayakkabilarinizi hic cikaramazsiniz :P karizmayi cizdirmeden normal bi yuruyus seysi settirebilmek icin omuzlar dik bas yukarda ayaklar surunuyor pozisyonunda "nerden de almisim ben bu ayakkabilari" diye ayaginizdakilere soylene soylene arabaya gelir, biner binmez de ayakkabilari yallah edersiniz bi koseye . sinirden basiniz agrir .

en acisi, esiniz anlamaz " hayrola, neyi alamadin da keyfin kacti ?" nevinden istihzali bi cumle sarfeder . . gururunuzdan gercegi de soyleyemezsiniz !! oyle kos kos gezersiniz evde ..

benden soylemesi !

15 comments:

Anonymous said...

Wah Waah:(
Bilirim ocekilmez agrilari, ama benim tavsiyem eger cok agridiysa cikar ayakkabilaRI ayakkabisiz yuru, kimsenin kimseyi gormedigi toplumun faydalarindan biri inan bana bir Allah'in kulu da donup baksa ya bakmiya tarafimdan defaatle denenmistir;)

Emine

Tatli Hatiralar said...

ay ne bileyim ben mall ortami rezil olmayalim cumle aleme diye cikaramadim dogrusu .. hayir ben genelde dolgu topuk giyiyorum, onlarda boyle bi sorun olmuyor. civi topuklar nene gerek senin di mi ama :P ama bi deniycem bakalim ben de cidden kimse bakmiyorsa, icimde kalmasin, bigun cikardim ayakkabilari yurudum mallde ohh pek guzeldi derim ilerde, anisi olur ;) :)
opuldun seker :)

Anonymous said...

Çıplak ayakla yürümek için acele etme. Nasıl olsa havaalanı emniyet kontrolundan geçerken bol bol çıplak ayak yürütüyorlar....

iremmm said...

bende dugun,davet gibi yerlerde bunu cok yasarim :((
ne igrenc bir durumdur yaa..acini tahmin edebiliyorummmm..cok feci bir agridir..belli bir zaman sonra o ayak senden bagimsiz bir hal alir,dizden asagisini hissetmezsin ama etrafa da caktirmazsinn :)))

Tatli Hatiralar said...

evet havaalaninda oyle bi muhabbet oluyor maalesef :P iyi hatirlattiniz, ben ayakkabisiz yurume zevkimi 18 mayisa saklayayim, turkiye'ye donerken yasiycaz zati de mi :))

Tatli Hatiralar said...

hakketten yaaa .. dizden asagin uyusuyor, iptal oluyor resmen :(( nasil bi safdilliktir biz hanimlarinki bilmiyorum ki .. bi gelin olurken degil hem aglarim hem giderim olayi demekki , evlendikten sonra da ayni muhabbet devam :)

ama ne yalan soyliiim , cok seviyorum topuklulari :) sen, irem ?

iremmm said...

bende cok sevıyorum cnm topukları ama ben uzun boylu oldugum ıcın onları giyince dev aynasi gibi oldugumu dusunuyorum..herkese cok yukarıdan bakuyorum gibi gelıo bana :)))))
allahtan esımde cok uzun da boy problemımız yok..benım tercıhım cook uzun topuklardan diil o yuzden..ama topuksuz yasayamam ;)

Anonymous said...

Ya Sumeyra abla,
postunu gordugumden beri yorum yaziyom gitmiyor. nedri bu diger yorumcularin bana komplosu mu acep:)))
Ne yazdigimi bile unuttum neysem oteki artikin

Tatli Hatiralar said...

zehracim ben de merak etmeye basladiydim artik nooldu benim preferred customerim diye .. fena alistirdin, columbus zehra diye gormezsem eksik hissediyorum, eksik kaliyo bisiler :) komplo nedir, herzaman basimin ustunde yerin var :) operim :)

Gazeteci said...

Sumeyracim, evet verilen gorevi gercekten pek guzel yerine getirmissin. Cok begendim sahsen , eminim Bediacim da cok begenmistir.Ayakkabi konusunda pek akillanmisa benzemiyodun bu aksam sanki di miii?? neyse en azindan mall de giyilmeyecegini ogrendin. bi de Turkiye'ye gidince aklinda bulunsun, carsiya pazara cikarken spor ya da duz ayakkabi en iyisi. (pek sevmesem de)

-Doyamadigimiz guzel bir aksamin ardindan yazilmis bir mesajdir efendim-

Tatli Hatiralar said...

evet akillanmamisim :P guya tedbirliydim, yanimda baska bi ayakkabi daha vardi dun gece ama o da civi topuktu :P haliylen gece nihayete ermeden benim ayaklarim acilar icinde iptal olmustu bile :( ama ilk giydigim ayakkabi feci kayiyodu, hem civi hem kaygan zemin :P ne zorumuz varsa bizim , giyiyoz giyiyoz sonra ah vah oldum bittim :P ayy deli miyiz neyiz :P :)

tesekkur ederim nesrincim bye the way hediyeleri begendigin icin:) insan hediye secerken cok zorlaniyor cidden .. kendine almak gibi diil ..

kocaman opuldun :)

NESRIN said...

Ya bacim sen bu kadar tecrubeli biri iken boyle birseyi nasil yaptin anlamadim valla ama olsun ben spor ayakkabilarla gitsemde mall 'lerde oyle oluyo zaten hele pesinden kosturacagin cocuklarda varsa yaninda yandin.Neyse bacim blog acmisinda haberimiz olmamis ama dun Gulenay bacim soledi.Gazeteci bacimizda varmis insallah onada yorumlar birakiriz.Allah hayirli ugurlu etsin diyeyim sizlere.

NESRIN said...

Cleveland'dan yazmayi unuttumda karismasin Nesrin'ler.

Tatli Hatiralar said...

Nesrincim , en nihayet okuyup mesacini mesac yaziyorum :) gec gordum kusura bakma :) biz de bugun Rukiyelerle mall gezdik yine, ben yine topuklularla idim, cunku maalesef cleveland'a gelirken yedek almayi unutmusum, ayagimdakiler de topuklu olunca, ayaklar yine sisti :P :) olsun degdi, guzel cicler bulduk :) bi ara rukiye'nin parmaklarini yoklayin :) parildayan bisiler goreceksiniz :D masaallah demeden gunes gozlugu takmadan da bakmayin :)) ehehehe cok guzel :))

Anonymous said...

tramadol online legal buy tramadol online united states - order tramadol cod overnight delivery