Sunday, April 29, 2007

baby sea turtle (& omer) walkin on the moon :)

bu post da deniz kaplumbagalarini (aslinda her tur tosbagayi) cooooooook kocamaaaaaaaaaan seven oglusum icin olsun :) dun gece deniz kaplumbagalari ile ilgili belgeseller seyrettik ikimiz beraber :)) babacik ve ranacik uyudular, biz uyumadik :))



- awwwwww .. dustu !!
- yardim edicem ben ona ...
- cooook guseeeell
- di mi anne?

PS: 28 nisan itibariyle bidiklar 5 yasina girmis oldular :)) artik bebek degiller :)

" abiyim ben"
" ben de prenses ablayim"

22 comments:

Anonymous said...

Abi ve Prenses Ablaya nice sağlıklı ve mutlu yıllara.

LaMa said...

aaaaaaaaaaaa ben biliyordum dogum gunleri oldugunu...neden kutlamadik, ya da kutladik da benim habeRim olmadi:) yoksa cumartesi gunku kalabalik! Neyse diyecegim o ki

MUTLU YILLAR SIRINLER,COOOK MUTLU OLASINIZ...

Anonymous said...

Happpppy birthdaaaay
Uzun ve saglikli ve yillari sevdikleriyle devirmeleri dilegimle:)
Senin de gozun aydin Sumeyracigim 5 yas cocukta buyuk bir donum noktasi artik abi ile prenses abla oldular:))
sevgiler buralardan...

emine

Tatli Hatiralar said...

tesekkur ederiz sevgili anonymous :) turkiye'de kutlariz artik :)

Tatli Hatiralar said...

Tesekkur ederiz Lama ablacik :)) cumartesi gunu bizim icin o programi tertiplemeniz cok anlamliydi :P :)) boylece anne babalardan kurtulup arkadaslarimizla ve denizhan abiyle doya doya oynamis olduk :))

Tatli Hatiralar said...

tesekkurler eminecim :)) sen daha iyi biliyorsun bunu gerci di mi ;) :)) bizden de sevgiler :)kocaman opuyoruz :)

Anonymous said...

Selam Sumeyra
Bidiklarin dogdugu zaman geldi aklima:)
Merak'dan catlamistin cinsiyeti ne diye!! Sonra geldi ikizler:))heryerde anlatirim senin ikizlerin gelisini (gerci senden dinlemek daha zevkli ama...)
Valla benimde dogurmama az kaldi senden sonra sirada ben vardim gerci zehra vardi ama benimki icerde fazla bekleyemedi alper tarik'in yerini aldi.Neyse Allah hayirli uzun omurler nasip etsin nice yillara....

Tatli Hatiralar said...

Rukiye sen misin ??

Anonymous said...

evet adimi yazmayi unutmusum:)

Anonymous said...

tatli bebislerin 5.yas gunu kutlu olsun, ee bes yil dile kolay ne anilari olmustur simdi...darisi hpeimizinkilerin basina,

zeynep

Anonymous said...

Vay be zaman ne kadar hizli akip gidiyor, hatta buralarda zamana daha da hizli ucup gidiyor. Ranacigin sut bidonlarindaki halkilari bilezik yaptigi gunleri hatirliyorum bundan 4 yil once:) Allah hayirli, saglikli, huzurlu,mutlu basarili nice guzel gunler ve yillar nasip etsin ikisine de tabiki anne- baba olarak sizlere ...
Ikisini de cok opuyorum

Anonymous said...

Sumeyra Abla, Az once okudum da yazdigim yorumu ne kadar cok yazim hatasi yapmissim, sorry:( gecenin 1 inde yazinca boyle oluyor:(
ii geceler

Anonymous said...

abi ve perenses ablaya nice yıllar, sağlıklar ve mutluluklar.
Biz de ev de iki su kaplumbagası besliyoruz.Kısaca onlardan Gamsegiller diye söz ederiz.Çünkü ev de Gamze önde onlar arkada gezerler.Bir keresinde karı koca tv izlerken onları dışarı çıkardık, sehpanın üstüne koyduk.Sehpada altı kişilik masa büyüklüğünde neredeyse.Gezinip, köşeler gelince geri dönüyorlardı.Bir tanesi dönemedi aşağı düştü.Hayvan şoka girdi yarım saat , kafasını kuyruğunu içeri çekti.Bne de ondan çok korkmuştum.Sevgiyle ve hep tatlı hatıralarla

Tatli Hatiralar said...

Rukiyecim senin dogum da ne heyecanlandirmisti bizi :))) ehi :)

Tatli Hatiralar said...

Tesekkur ederim Zeynepcim :) amin diyeyim :)

Tatli Hatiralar said...

ehehehe :) Allahtan vazgecti o plastik bileziklerden :)) epey de biriktirmistik sayenizde ama :)) opuyorum Zehracim :)

Tatli Hatiralar said...

Lale hanim, bu ay hayirlisiyla izmir'e ucar ucmaz biz de su kaplumbagasi alacagiz oglusumuza:) sozumuz var :) derin bi sevda onunkisi :) esim bebekken hep "tosbaga" diye severdi onu, ordan mi basladi cocukcagizda bu sevda, ilginc yani:))
sevgilerimle :)))

Anonymous said...

Omer ve Rana ile birlikte huzurlu ve mutlu bir yasam surmeniz dilegiyle..
sevgiler ve kocaman opucukler miniklere.
sumeyra

Tatli Hatiralar said...

saolasin sumeyracim :))) amin diyeyim cani gonuldn bu guzel duana :)

Serra said...

aaaa dogumgunLeri kutLu oLsun ufakLikLarin.. Allah nice uzun seneLer nasip eder in$ cocukLarina sizLerLe birLikte. :)

~Serra

Tatli Hatiralar said...

saolasin Serracim :)) cok naziksin :)

Anonymous said...

Sevgili Sumeyra teyzecim...
Ben Nalan.
O minik tirnak kadarcik kaplimba cok tatli!!!
Kiyamam!!!