Wednesday, February 13, 2008

biraz oyun oynuycaz bugün :)

sobelendim cunku :) Nalancim biraz geciktim, kusura bakma ;)


Ekran görüntüm yani masa üstüm;


Deer Creek'teki gölün otel odamizdan cekilmis bir adet resmi .. seviyorum ben o gölü ..

Aslinda genel olarak göl ve göle girme fikrinden cok hazetmem . Deniz cocuguyum ben, göl diil ;P bi kere dibini görmüyosun cogu kez, ben oyle ayagimi basacagim yeri görmedim mi huylaniyorum, Loch Ness monster diye bi olayi yasadik biz cocuklugumuzda, ne malum bu gölde de olmadigi, oyle diil mi :P

bazen de görüyorsun dibini ama gördügun ya camur oluyor ya fazlasiyla yogun bi yosunsal habitat , yesil yesil .. aralarina ne gizemli yaratiklar börtu böcukler var belli diil . ayagimi bile sokmam :P saka diil cok ciddiyim . bi defasinda izmir'deki Karagöl'de istakoza benzeyen canlilar görmüstüm, tipleri ayni da biraz ufaktilar . halen daha düsünürüm ne ariyorlardi onlar o dagin basindaki krater gölunde , nerden gelmisler, hayret. .

ayni sebepten nehirlere de giremem, girenlere de hep hayret ederim , takdir ederim bu cesaretlerini . dibi tasli cakilli irmaklar var ya, onlari severim bi tek, ve bi tek onlara girmekte bi behis görmem , severim hatta :)

ama göllerin de böyle durgunken bambaska bir akisi var kalbe ... öööööyle dalip gidiyor insanin gözleri , ruhu dinleniyor .. Bundan bi kac sene önceydi ... cok yoruldugum, darlandigim bi zamanda gitmistik orada tatile .. West Virginia'daki baraj gölünü kaldigimiz lodge (agac kulube) in balkonundan 2 saat kipirtisiz seyrettigimi bilirim ... ilac gibi gelmisti sinirlerime :)

cok super fotolari vardi o gollerin de elimde, ama lazim olunca bulunmaz ya ... bulamadim :( (herhalde esimin laptopundalar, bulunca koyarim bi ara ins )

Deer Creek'teki bu gölün ise yeri ayridir, cok tatli anilarimiz var orda :))


ikinci soruya geciyorum artik, birinci soruyu yeteri kadar esnettigim kanaatindeyim , fevkaledenin fevkinde bi cevap vermisim yine :P


Yapmak isteyip de yapamadıklarım :

stilist olmak ...

ben aslinda üniversite okumayacaktim .. Lisedeyken kafama koymustum, ücel moda bicki dikis kurslarina gidip kafamdaki modelleri gercege dokebilecegim bi egitim almak istiyordum ... sonraciiima annem dikis olayina hic sicak bakmadi :P kendisinin daha üst duzey hayalleri vardi , üniversite konusunda israr etti . ben de defterler dolusu modellerimi kendime saklamak durumunda kaldim. tek tesellim 5-10 yas grubu kiz cocuklarindan mütesekkil bi hayran grubum var simdi , ellerinde bos kagitlarla gelip "suraya bi kiz cizer misin? ayyy nasil ciziyosun bunlari yaaaa" diyorlar böööyle hayran hayran bakiyolar, ben cizerken ... canlarim benim :) ama sadece cizebiliyorum, dikis olayi yok maalesef :(

Baktim stilistlik görünmüyor ufukta, daha ayaklari yere basan bi meslek sectim, büyükelcilik :P

ilk tercihimdi, cok da severek okudum uluslararasi iliskileri .. Ama daha 1. sinftayken cok sevgili dekanimiz soylemisti bize , bu diplomasi olayinda , girmenin de yükselmenin de cok zor oldugunu ... size isletme dersleri de verecegiz, is dünyasina hazirlayacagiz sizi demisti, biz de kuzu kuzu razi olmustuk kaderimize. mezunlar gercekten de hep özel sirketlere bankalara girdiler . Benim icimde hep ukte kaldi oysa diplomasi ..

mobilyaci olmak .. kendi mobilyalarimi dizayn edip onlari üretmek .. kafamda bi dünya süper fikir var ... cok kere aklima geldi, gideyim bi mobilyaci üreticisine (babamin arkadaslarindan vardi izmir'de mobilyaci olanlar) , para mara istemem, ne is verirseniz yaparim, yeter ki bana su tahtalara sekil vermeyi ögretin demek .. biraz erkek egemen bi is gibi geldi o zamanlar, cesaret edemedim . ve ... hmmms ... sanirim onu da olamadim :P

Ya Nalan yaaaaaa, nerden cikti bu sobe olayi yaaaaa ... sabah sabah morelim bozuldu , ayyy agliycam birazdan , cok basarisiz hissettim kendimi !!!! ayy ben bi mobilyaci bile olamadim hayatta yaaaaaa !!!!



efem gelelim ucuncu suale :


Hayatta en keyif aldığım şeyler;

Ben hayatta , eger dip dalip depresyon toplamiyosam, hemen herseyden keyif alirim aslinda . bu konuda son derece easy bi insanimdir, hatta bi arkadasim bi defasinda " keske ben de senin gibi olabilsem, ne güzel herseyi cabucak sevebiliyorsun, ben cok seciciyim" demisti, ama niyeyse o zaman iltifat olarak almamistim, kalbim bile kirilmisti diyebilirim :P

ilk aklima gelen ... aile mefhumunu ziyadesiyle severim . ailemle gecirdigim vakitleri ...büyük aile olarak gecirdigimiz vakitleri ... hic bi seye degismem ... Kemal Sunal'in Tosun Pasa'sini beraberce seyrettigimiz bi gun geldi aklima simdi , demek ki hepimiz ne keyifliymissek, filme gülmekten karpuzu yiyememistik, daha dogrusu yemistik de sularini yutamamistik , gozümüzden de yaslar gelmisti ustelik, sadece agzimizdan olsa iyi .. sonra yine seyrettim o filmi ama hic bir zaman o lezzette olmadi bi daha :}



(hayatimda son 6 yildir isgal gücleri olarak faaliyet gosteren ikizlerden Rana, ben bu yaziyi yazarken , habire gidip üstünü basini degistiriyor, ona gore de ruj rengi degisiyor, saclar bi o sekil bi bu sekil oluyor .. bu aralar cok "girly" , cok "Pakize" yiz :))) misal bundan da cok keyif aliyorum :))) gerci gecen gün iki gozünü de pudrayla puf puf bembayaz boyayinca biraz dehsete düsmedim degil, "kizim naaapiyosun, kor olcaksin" diye ... naapalim süslenme donemi simdi :)

arkadaslarimla kahvaltilarimiz, biraraya gelmelerimiz ... arkadas olayi da süperdir .. "nobody has too many friends" , insanin evet tanidigi cok olabilir, ama herkesle dost olamaz insan, cok dostu oldugunu saniyorsa, kendini bi daha check etmesi gerekir, hey maan ,waatz your problem? diye .. dostlar da nahiftir, ozenilesi seylerdir, ihmale gelmez, cok cok kiymetlidir :) vakit ayirmak gerekir, ayirmiyorsaniz cok ayip demektir :))

kisa kisa diger keyiflerimi soyleyeyim :


- bebisleri minciklamak :) bilhassa tombis bebisleri :) Bu aralar favorim arkadasim Michelle'in dunyalar tatlisi Miriam'ini minciklamak :)

- denizi seyretmek oylece bos bos, meltemi hissetmek, bi de grek muzik caliyorsa , oohh deymeyin keyfime :)

- zeytin agaclari , deniz kabuklari, yakamozlar , ege mavisi, akdeniz yesili , adalar, kekik kokulari ...

- etli / zeytinyagli ikisi de olabilir, sarma :) sarmasi diil, yemesi :)

- ozenli sofralar hazirlamak, peceteler, samdanlar, pecetelikler, tabaklar , bardaklar, bardaklar ....

- okumak

- hayal kurmak .... hayal kurmak .. hayallere dalmak :)) cocuklugumdan beri on numara bi hayalperestim :)

Tesekkur ederim Nalancim, eglenceli bi sobeydi yine de :)

Umarim sen de Guney Afrika'dan buyuk keyiflerle donersin, sonraciima bizi de davet edersin Afrika'ya, biz de takiliriz belki sana bi gun :))


Hmmmss .. sira geldi oyuna davete ... Gulenayciimi, Bir Annenin günlügünü ve Beceriksiz Gelini davet ediyorum :) vaktiniz var mi kizlar ??

sobesiniz :)


18 comments:

nino said...

ay ben bittim bu sarkiyaaaaaaa

Tatli Hatiralar said...

Ninocum cok guzel sarkidir bu evet :) ben bi vakit dinlettireyim bari bunu size , bi ara Nelly'yi yaptigim gibi ;)) ehi :)

Bir Anne said...

Keyifle okudum yazdiklarini, okudukca da sevdim seni:)
Vaktim mi?.... Olur ins bir gun, ben cevaplari dusunmeye baslayayim bari...
Sevgiler,

feride said...

Loch Ness monster olayinizin detaylarini merak ettim bak simdi ben Sumeyra'cigim

Tatli Hatiralar said...

Kalpler karsilikli, sevgili Nurgul :) Ben de senin blogunu cok sevmistim, daha ilk girdigim gun :)

Tatli Hatiralar said...

Feridecim hani su Iskocya'daki Ness golu var ya (Loch Ness) , orda bi zamanlar deniz canavari gorduk, cektik, fotografladik, sesini kaydettik, vs vs muhabbeti vardi, bizim cocuklugumuza tekabul eden donemde pek populerdi . O aralar biz de arkadaslarimla izmir korfezini yoklar olmustuk, hani ya varsa bizde de diye .. ister istemez tirsiyor insan... neden sonra van golu canavari cikti da rahatladik, van'daymis ya canavar, O halde demek ki izmir'de diildir diye, bi ulkenin canavar kontenjani kactir ki zaten , di mi ? :P :P

PS: daha detayli bilgi icin bknz: google search : "loch ness monster"

Desertwind said...

Hihiii:)Super bir sobe cevabi olmus bu...

Ben her turlu su birikintisine girenlerdenim ne yazik ki, dagcilik yaparken her turlu gole, akintiya, nehre girdim sanirim.Allah bir sekilde korumus ki zature olmamism cunku, resmen eriyen kar sularindan olusan nehirlere giriyordum.Suyun , ruhumu tertemiz ettigine inaniyorum nedense...

Ben de Disisleri bakanliginda atese oldugumu hayal ederdim ama allahtan olmamisim, her aksam bir sosyal aktiviteye katilamam, ya dizileri kacirirsam:)

Rana'nin makyaj sevdasi ablamin 2 yasinda kizinda var.Dehtese kapiliyorum, "teyze gelirken bana ruj , kalem ve krem al" dediginde...Gerci ben de kucukken kirmizi ojeye bayilirdim, halal da pek severeim:)

Opuyorum ve cok tesekkur ediyorum!

feride said...

a EVET VAN golu CANAVARI diye de bi olay vardi dimi. Ben de senin ayacigina filan geliverdi o yaratik diye dusunmustum be guzelim de cok merak etmistim detaylari Izmir'de de mi gorulmustu diye, izmir safe yani:)

www.edasuner.com said...

sumeyracım yorumuna cevaben ben teşekkür ederim canım ama heyecanlı olma dene eminim çok cici şeyler yaparsın. Bu arada kristal,dantel,bileklik kolye keçelere bakarsın canım ilham olur belki. Ayrıca zevkler aynı bu şarkıyı bende severim postda uzun ama sıkıcı değildi canım.Sevgiler

GULENAY said...

vakit hemencicik olusturalim ayipsin:)sobemi aldim gidiyorum.Donucem uc vadeye kadar...

Ivan said...

See here

Tatli Hatiralar said...

ric'ederim Nalancim :) sen istersin de yazmaz miyim :) bugune bugun ucundan kiyisindan akrabalik dahi yakaladik senle ;)) kocaman opuyorum seker :)

Tatli Hatiralar said...

Feridecim, yok, ayaklarimi felan yalamadi canavar merak etme :) ben kendim pimpirikim biraz :P

borekler ne alemde? ;)

Tatli Hatiralar said...

Tesekkurler Eda Hanim , gecen sene bi taki grubumuz vardi, arkadaslarla toplanip taki yapiyorduk, sonraciima hep birlikte benim bu konuda sifir yetenek olduguma karar verdiler .. o gun bu gundur ... cektim elimi boyle ince islerden ;)

Tatli Hatiralar said...

Gulenay, yarin columbus'tayim bacim :) dagilmayin bi yerlere :))

Desertwind said...

Huhuuu:)Su uzun mesajini merak ettim!Yine yaaazzzz.Digeri ben de sakli:)

NESRIN said...

Biraz daha oynayalim bacim oldumu?Bir mim daha bu seferde benden sana.Opuldunuz.

zerrin - misss said...

Nasıl eğlenceli bir yazı olmuş bu :))))

Canımsın :)

öpüyorum sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com