Saturday, March 8, 2008

kar .. daha cok kar ... daha daha cok kar ...


bahar dali resmi koymak icin acele etmisim :P

bi sonraki yazimda "3 cemreden ilki havaya dustu bile" yazarim diye dusunuyordum ...

megerse cok optimistmisim ...

bahar gelmek soyle dursun , kis butun azametiyle tekrar sokun etti !



hem nasil gelmek ! gumbur gumbur !! cuma sabah 11 sularinda baslayan kar firtinasi cumartesi gecesi dahi devam etti ve su an karlara gomulmus vaziyetteyiz .. mecazi anlamda soylemedim , cidden gomulduk ! fotograf cekeyim diye patiodan basimi uzatayim dedim, kapiyi acmamla, yigili kar odama doluverdi .

[ patio kapisindaki kar tami tamina 3 ayak (37 numara benim ayaklarim) ]

binanin on cephesi zaten hepten gomulu, cunku kar ince bi toz halinde yagiyor, lapa lapa diil yani , ve o tozlar da firtinanin etkisiyle saga sola savruldugundan mutevellit, etrafta cok ilginc kardan bir col manzarasi olustu .. simdi surda bi tepe var diyelim , biraz sonra o tepecigi ruzgar bi savurtturuyor, colde yelden yer degistiren kum tepeleri gibi, kar tepeleri de oraya buraya savruluyor ..




hayatimda ilk defa bu kadar enteresan ve bu kadar yogun bi kar olayina sahid oldum (k) !!! ailecek feci heyecan yaptik , bolca resim cektik, size olayi resimlerle daha iyi izah edebilelim diye :P ;)

[ resimde en sag agacin yanindaki arac benimki :{ ]

[ pazartesi tatil olmazsa sabah komsularla kar kureme festivalimiz var demektir :P
cok eglenecegiz gibi sanki :P ]

yalniz, kar hala yagiyor ya, bi yandan da icimize bi kurt dustu, ya hakketten gomulursek diye .. cunku resimlerde de goruldugu uzere bazi araclar already kara gomulmus durumda ! ya ev de gomulurse kara .. saka diil cok ciddiyim, yagan kari tarif etmem mumkun degil, hatta bakin az evvel denedim, pek de mumkun olmadi :P





gecen almanyada bi konferanstan yeni donmus bi tanidik, 'hava mis gibi bahar havasiydi' demisti .. daha dun annemler de izmir'de penyeyle gezdiklerini vapur sefasi ve piknik yaptiklarini felan soyledi .. avrupa baslamis bahara ama biz kuzey amerika'da hala ve israrla kara kis icindeyiz :} 'kuresel isinmaya siz sebep oldunuz, o halde bunu temizlemek de size duser' mi dedi Yuce Rabbim nedir ? :P

neyseki ben kilerimi daha yeni fullediydim, olur da mahsur felan kalirsak, ac kalmayacagimizi umid ediyorum en azindan :P etim sutum sosisim pirincim herbiseyim var cok sukur ..


epeydir bidiklarimdan bahsetmemisim, soguk kis gunleri soba basinda kestane piserken anlatilan sevimli hikayeciklerden biri niyetine :

malumaliniz sanatsever bi aileyiz .

gecen bi arkadasa gittik, cocuklarin tum resim malzemeleri de yanimizda tabii. gittigimiz evde cocuk yok, canlari sikilmasin, oyalansinlar diye .. sonraciiima ikisi bi gayret birbiri ardina resimler yapiyorlar .. omer bi tanesini geldi gururla gosterdi , biz de cok begendik takdir ettik filan ..

sonra ranayla ikisi ust kata bilgisayar oynamaya ciktilar .. biz de bu arada arkadasla masa basinda kahve muhabbeti yapiyoruz epeyce dalmisiz da .. arkadas farkinda olmadan omerin resminin bi kosesine minik minik daireler ciziyor , hani insan konusmaya dalinca elinde de bi kalem onunde de bi kagit varsa hep yapar ya gayri ihtiyari .. ha iste oyle .. epeeeeyce bi daire cizmis boyle ufak ufak kagida, ne ben farkindayim, ne o ..

derken omer indi asagiya .. yanimiza geldi . kagidi gordu .. sonra halkaciklari gordu .. sonra yuzumuze bakti .. sonra resmime naaaptiniz dedi .. arkadas ozurlendi tabii , ayy kusura bakma canim yaaaa, istemeden oldu felan dedi .. ben aaaa ne demek ablasi, o bi daa yapar simdi, diil mi omercim, sen hic uzulme dedim , aklim sira kizi teselli edicem .. omer yuzundeki hayal kirikligi ifadesi hic degismeden dudaklarini buzmus bi bana bi ona bakiyor .. arkadas ozurler diliyo bi yandan .. ben oglusum cok aldiris etmez sanmistim, ama yeni bi resim yapmayacagi cok asikardi .

sonra resmi aldi ve tekrar yukar cikti , biz ehi felan diye birbirimize bakiyoruz, arkadas hala ozurleniyor, farketmeden yapmisim diye .. derken omer indi yine asagi elinde bi makas, resme arkadasin ekledigi halkalari oyup cikarmis resimden, o parcayi da getirdi birakti arkadasin onune hisimla, yine yuzundeki ayni kizgin , hayal kirikligi ve asagilama karisimi ifadeyle bisi soylemeden dondu, yukari gitti .. resime eklemlenmis kanserli parcayi temizlemisti bi operasyonla, ve kanserli parcayi da sahibine iade etmisti :P :))))

sonra cok gulduk tabii, gozumuzden yaslar geldi :)))

ne karakter oluyor bu cocuklar yaaa :)

akla ziyanlar :)))

bu yaziyi su bomba gibi sozle bitireyim istedim,

havalar nasil olursa olsun, sizin havaniz iyi olsun ;)))

18 comments:

Delfina ; said...

gözlerime inanamadım yaa,ne çok kar yağmış.hani çıkıp kartopu oynayalım deseniz ayak basılacak yer yok...aman dikkat edin...sevgiler

NESRIN said...

Bacim sizin oradaki neki bide sen bizim burayi gorsen arkabalkon diz boyu oldu.
Burda cemre falan varmiki bacim biz bahari Haziranda goruruz, yazida temmuzda, agustos desen yagmur camur, eyluldede geri gelir kis.

Anonymous said...

bu anlari dokumanladigina cok sevindim sumeyracim, evimizde yiyecek lerimiz oldugu icin sevindigim, disaridan iki yonden gelen ruzgarla kapali kapi ardinda usudugumuz ve kara bacaklarimiza kadar girip ustune yattigimiz gunlerdi

simdilik fotolara bakabildim ancak, insallah biraz kolaylayinca daha uzun ve duzenli okuyacagim yazdiklarini,
kolay gelsin,
bahar

Anonymous said...

See Here or Here

NESRIN said...

Marc's dan canim ya hazir paketlerden west markettende alabilirsin ayni turkiyedeki gibi

Tatli Hatiralar said...

sevgili isitme kaybi, pazar gunu kar dindikten sonra yollari actilar kaziyicilarla .. olusan kar tepeciklerinin buyuklugune inanamazsin ! onlari da cektim ama bu kadar kar goruntusu yetmistir herhalde diyerek koymuyorum ;) sevgilerimle :)

Tatli Hatiralar said...

nesrin ne desen inanirim :)) yase'nin arka balkonunda da turbe buyuklugunde bi kar yigini yatiyor :P gece kalkip gorsen korkuceksin, oyle devasa bisi :P

marcs'a gidiyorum zirt pirt ama gormedim ben ispanak, daha dikkatli bakiim bakalim :) wast marketin de yerini hala daha bilmiyorum :P

opuyorum seker :)

Tatli Hatiralar said...

bahar hayatta inanmayacaksin, demin bloga girdim, bi bakiim msj var mi diyerekten, aklima neden bilmem sen geldin, yaaa bu kiz ne yapti etti, hic sesi solugu cikmiyor , ozlememis beni de demekki diyerekten hafif de gonul koyacaktim ki bi baktim aaaaa senden msj var !!! yani bu kadar olur, saf temiz bi kalbin var bilirim ama inan sok oldum, ermis misin nesin bacim ? :)) sana gonul koyma dusuncesini aklimin ucundan hafiften kosesinden gecirmeme bile izin vermedin :)) pes diyorum baska da bisi demiyorum, tatli yanaciklarindan kocaman opuyorum :))

Ps: daha bende ne resimler var gorsen :)) habire cektim durdum :) lazimsa vereyim sana da :)

bahar said...

Est. Sagol sumeyracim gonul koyacak olmana sevindim, demek ki sen de inzivamda beni unutmamissin:) Ben zaten sizlerin bloglariyla teselli oluyorum:) Ozellikle senin yemek icermeyen formatini cok seviyorum, yemek bloglarini de seviyorum ama o guzel mamalari gorup yapamayinca cidden canim istiyor ve uzuluyorum:) (Boynum bukuk): Abi, ben zaten hayatimda hic yemek yemedim ki:((( Kucuk Emrah formati)

Cok acikli oldu di mi bu satirlar:) O kadar da diil canim, sakasi isin.
Neyse ben yazmaya doneyim....

Muhabbetle...

Goksu said...

Valla fotogrfalara bayildim, sen koy ben burada kis gormedigim icin cok hosuma gidiyor.Bu soguk kis gunlerinin en guzel yani ,evde mahsur kalmis gibi olmaktir benim icin.

Bu arada Omer'e cok guldum.Ne istedigini bilen ve yapan bir cocuk olacak sanirim.

Haaa , Dubai'de hava mi? Gunluk guneslik, 25 -30 derece, kuslar otuyor civil civil...(Boyle diyerek sizi buraya getirir miyim acaba diye cabaliyorum:)

laleninbahcesi said...

ay , ben oaralarda yaşamalıymışım yaf. Ne güzel geyikleri de hiç aç bırakmam. Karı seyretmekten evde iş bile yapamam. Öyle severim yani. Biz ufaktan ufaktan bahara giriyoruz. Ama daha mart ayı martlığını yapacak. Anneannemin dediği gibi mat martlığını it itliğini yapacak. Ömere bayıldım ben. Karakter sahibi çocuk. Sevgilerle ve hep tatlıhatıralarla

Anonymous said...

Haziranda yagmurdan sirilsiklam oldugumu, eylulde 90'in diz boyu karla kaplandigini, kar temizleme araclarinin temizlemeye yetisemedigini hatirlarim...Ayriyeten bir kere arabamin on camindan kar temizlerken sag bas parmagimi dondurmustum da, keserler korkusuyla doktora bile gitmemistim :)) Ne gunlerdi...BIr de karda mahzur kaldigimi hatirlarim, cok kereler...Sonra karla kapli downtownda, akan trafigin ortasinda "donut" yaptigimi...Yanlis anlasma olmasin, isteyerek ve ya show amacli diildi, ama olmustu...Hazir hava durumundan bahsetmisken, sisi de anlatayim. Bazen oyle bir sis inerdi ki insan ayakucunu bile goremezdi...Yazdikca daha da aklima geliyor. Ozlemis miyim nedir? Ne de olsa Cle benim ilk goz agrim...

NiNo said...

ay tam benlik bu karrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben geliyom hemen oralara :DDDDD

Tatli Hatiralar said...

Nalancim, esimin hala aklinda Dubai :)) ama yas ilerledikce degisikliklerden korkuyor sanki insan .. sen kaliyo musun orada garanti simdi ? ona gore dusunucez bak ;))

Tatli Hatiralar said...

Sevgili Lale hanim, kar gercekten cok guzel, ama sabah kabak asi aksam kabak asi, cekilir mi diye bi soz var .. surekli gore gore insan gormez hale geliyor :)

Tatli Hatiralar said...

Caglacim senin o parmak olayin bizi de korkutmustu :} bu saatler itibariyle bebisine kavusmussundur diye umid ediyorum, ariycam seni seker :) kocamaaaaaaaaaan opuyorum boncuk gozlu taze anneyi :)

Tatli Hatiralar said...

ninocum gel gel !! gecen deliler gibi kartopu oynadik arkadaslar ve cocuklarla :) yuzlerimiz kizardi soguktan, ama cok eglendik :)) bi ara arkadasim bir batti kara , dizinin ustune kadar, cikaramadik , hem gulmekten, hem cok derine battigi icin :)) bekliyoruz :))

Anonymous said...

Live Girls

amateure privat

Sofortzugang Cams