Sunday, January 20, 2008

guzel bir hafta .. guzel bir kar :)


karlar altindayiz yine ..


gunlerce yagdi kar,
sonra her yer bembeyaz bir ortuye burundu .
Gece yagarken seyretmek cok guzel oluyor en cok ,
kocaman kocaman kartaneleri lapa lapa yagiyor ,
geceyi aydinlatiyorlar ..
ben izmir'de hic kar gormemis bir gormemis olaraktan, hala cok seviyorum kari :)

seviyorum sevmesine de kari sevmeyenleri, yagdiginda "iiyy yine basladi kar olayi yaaa" diye sizlananlari cok iyi anladim gectigimiz gunlerde ..
cumartesi gecesi amerikali ve turk bayanlarin kaynasma, kaynasirken eglenme gecesi vardi, bildiginiz music , dance party iste ;P hersey iyiydi hostu ama gecenin bi vakti tekbasina eve donerken tipiye yakalaninca cok korktum ne yalan soyliim . otobanda yavas yavas geldim sorun yoktu cok fazla. ama eve iyice yaklastim, Lost nation yolu uzerinde (ki benim ev o yol uzerinde ve yol direkt gole cikiyor) oyle bir tipi vardi ki .. oy oy !!


iki adim otesine goremiyorsun. Akilli amerikalilar cumartesi gecesi bile olsa oyle bi gecede yola cikmadiklari icin (ki bunlar cuma ve cumartesi geceleri eglenirler , diger geceleri tavuk gibi saat 9'da hooop yatakta seklinde degerlendiriRler), ortalikta bi ben vardim neyseki . hani carpacagim bi canli gorunmuyordu cok sukur . kendi kendime direksiyona yapismis ve kasilmis, bi dunya dualar okuyaraktan eve geldim . kapidan cikarken, soguktan incelmis parmagimdan yuzugum firladi dustu, o tipide arabanin altinda el yordamiyla daha henuz bu yaz aldigim ve kaybetmeye hic de niyetli olmadigim caaanim yuzugumu buldum cikardim, onu cikarirken kaydim dustum, vs vs .. eve burnum yuzum kipkirmizi girdim, sicacik evde pijamalariyla oturmus keyifle cayini hupleten esim pek bi eglendi halimi gorunce, ona da boyle bi fun olmus oldu yani :P bi daha gece mi, tipide mi ?? aman aman diyim !!


yazamadim bu arada epeydir ..


ama dip dalmadim yani , yuzeydeydim :P yazamadim, cunku yazacak vakit bulamadim . cunku cok dolu dolu bir hafta gecirdim ..


cok misafirim vardi, cok programim ... arkadaslarim geldiler ,beraber yedik ictik, geyikledik, beraber takildik , gezdik .. cumartesi gecesi bahsettigim programa katildik , Turk - Amerikan dostlugunun pekistirildigi bir kaynasma gecesi, asureler yedik , muzik, eglence ... cocuklarimla muzeler gezdik ... sonraciima esimin bekar arkadaslari geldiler, ee arada beylere de kiyak gecmek lazim ;)


felan derken ben yine laptopuma hic dokunamamisim :{ Bu hafta telafi edicem :) soz :)


kocaman sevgilerimle :))



PS: yukardaki resmi de ben cektim :) hayret ettim cok sahane cekmisim walle :P benden beklenilesi bi performans diil yani, kazara da olmus olsa kendi kendimi cok takdir ettim, hemen bloguma koydum , ustelik bu resmi benim evin sokagina girerken arabada cektim, tek elim direksiyondaydi, tek elimle cektim, simdi bunlari da aciklayinca daha bi takdir ettim kendimi :P way beee :) helal ossun bana bee :)) ;)

4 comments:

Desertwind said...

Aaaa ben o fotografi kartpostal zannettim, super gecmissin valla:)

O gece nasil zor dondugunu tahmin ediyorum, allah yardimcin olmus.

Ya kocani kandirsanda Guney Afrika'ya gelseniz ya, offf nasil guzel olur , var ya:)

Bir Anne said...

Evet foto guzel de, bence bir el direksiyonda idiyse, biraz dusundurucu:) Aman dikkat kardes:)))

Kara gelince, aynen ben de bir Izmirli olarak, Ankara'daki ilk kisimiz, her yagisinda bayiliyoruz ailecek.
Sevgilerle,

NESRIN said...

O parka ben enson bir gece vakti araba kazami rapor etmem icin ugramistim.Yaninda Police Station var ya hihihi

laleninbahcesi.blogspot.com said...

biz yakında sanırım kar duasına çıkarız. Persembe gunu yagacak dendi , pazartesiye kalmıi. Nasıl yani dedim isimi çıkmış. Resme bayıldım. Ah nelly vah nelly den sonra bayağı iyi gitti:)) Bir daha buralara uğramayacaksınız endisesine kapılmıstım. Kar istiyorummm, tipi istiyorummm. Sevgilerle ve hep tatlıhatıralarla